Peringatan Untuk Kita semua..!!!





Pages

Monday, October 11, 2010

Menjadi Tenaga Pengajar Sepenuh masa 2011

AssalamualaikumWarahmatullahiwabarakatuh....
Alhamdulillah...sekian lama saya mendiamkan diri tanpa mengUPDATE blog saya ni..akhirnya, tiba masanya,ALLLAH memberikan sedikit waktu tuk saya UPDATE blog ini...kali ini,tidak lah terlalu panjang tuk di kongsikan....hanya tuk menceritakan sedikit KRONOLOGI saya sebagai seorang 'cikgu'...la ni, saya masih seorang cikgu, tetapi belum berTITLE 'cikgu tetap' lagi....insyaALLAH tahun depan,masuk sahaja TAHUN 2011, secara rasminya akan menjadi seorang cikgu yang tetap di SEKOLAH RENDAH IBN KHALDUN....akan di beri tugas sebagai 'cikgu akademik'....subjek apa, belum di tetapkan lagi....pihak pengurusan sekolah nak bagi subjek apa pun tidak apa....tapi harapan saya dapat mengajar subjek 'MATEMATIK' lah....*sesiapa yang ter'singgah' ke blog saya ni,silakan menjadi FOLLOWER saya....tuk perbaiki isi-isi blog saya ni,saya perlukan BLOGGER yang sudah lama dengan blog ni....so, sampai di sini sahaja lah perkongsian saya...harap apa yang salah tu di maafkan,dan yang baik tu datang dari ALLAH S.W.T....
Wassalam....

No comments:

Post a Comment