Peringatan Untuk Kita semua..!!!





Pages

Wednesday, January 5, 2011

Cerita Hati

AssalamualaikumWarahmatullah....

Selamat Tahun Baru Hijriah 1432h(walaupun dh trlambat) dan Masihi 2011m kepada semua follower saya ini.mesti tertanya2 kenapa baru sekarang saya baru nak buat post baru.sekian lama mendiamkan diri ini kerana saya tak ada idea nak post apa.:D
Sekarang@hari ini(6/1/2011), baru terdetik@terpanggil untuk menaip semula blog, supaya tidak OUTDATED.
Di sini,merujuk tajuk di atas,sebenarnya pejam celik,pejam celik,dah 4hari saya mengajar di tahun baru 2011 ini.Malah,bukan sebagai guru biasa saja,tetapi sebagai guru KELAS.Kelas yang di beri amanah kepada saya untuk saya MANAGE kan,bernama kelas SATU(1) UMAR.Jumlah pelajar dalam kelas saya tu,seramai 31 orang pelajar. Setakat ni,tiada masalah lagi dalam mengurus kelas tersebut.setakat pelajar menangis,hendak balik dan sebagainya,tu perkara biasa.
Tapi yang luar biasanya,selama 3hari sebelum hari ni,tak terasa hendak demam@rasa tidak sihat.tapi pada hari ke-4,hari ni baru la terasa hendak demam.bila demam ni,nak masuk kelas pun tak selesa.bila mengajar kena berdiri lama.Alhamdulillah.ALLAH menguji IMAN aku hari ini supaya tabah dalam menegakkan syariatnya.insyaALLAH,sampai di sini saja perkongsian saya.kudrat tidak mencukupi untuk menulis POST yang panjang berjela.
Kepada pembaca2 blog ini,moga kalian mendoakan daku sentiasa sihat dalam menyampaikan ILMU di muka bumi ini.Inilah CERITA HATI dari hati seorang tenaga pengajar(mu'allim) sekolah swasta di SELANGOR.
*jika ada kesilapan,mohon dimaafkan,jika ada kesalahan dalam mengarang POST ini,mohon di perbetulkan.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment